what can I say?

Det börjar äntligen bli vårväder tänkte jag för någon dag sen.
Men när jag cyklade hem från jobb var det frost och minusgrader. då blev jag rätt sur..
För jag har faktiskt planera att ta första grillningen nästa vecka.
ska bara få mamma och pappa att gå med på det ;)

skulle gått promenad med tutti idag, men det blidde kaffe och kaka istället :) mycket bättre..
sen ut till center syd med pling & djey. skule äta middag och köpa present till jennie som fyller år imorgon :)

Imorgon går jag in i vecka 29, magen börjar bli ivägen nu tycker jag.
Och större ska den ju bli.. 4 kg upp & 11 veckor lvar

sen så har jag världens underbaraste pojkvän :)
igår när jag kom hem hade han lagat middag, dukat fram och laddat ner Bröllopsduellen som vi skulle se på till middagen <3

jag funderar på att bli blond

Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj oj.. blond nu?? beslutsångest elle?? saknar dig min ärta!

2009-03-21 @ 10:56:24
URL: http://sppookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback