long time no see..

vet att jag varit jättedålig på att uppdatera. har inte riktigt haft ron till att skriva :)
det största som hänt är att jag blev VÄLDIGT överraskad med en Babyshower den 30 maj.
skulle hem till mamma och grilla den dagen, hade varit bestämt länge, men medans jag trodde det var för att fira mors dag så var alla samlade inne i vardagsrummet :D
blev väldigt glad och väldigt chockad, började gråta av lycka och chock.
Inte snällt att göra så mot en höggravid ;)
så det var jättetrevligt och fick många fina saker.

bebisen var beräknad till i lördags så det har inte blivit någon bebis än.
själv så tror jag vid midsommar så vi får väl se :)

Yeah, en jävligt bra låt. --> Shinedown - Call me

Kommentarer
Postat av: Betina

Hihi de har en förmåga att komma när man minst anar det, de små ;) Spännande å se när du får! :) Håller utkik på webbisarsidan, för du ska väl till helsingborg om inget oförutsett händer?



Jättebra låt :)

2009-06-15 @ 12:00:34
Postat av: Åse

Grattis! =)

Såg den lilla prinsen på Webbisarna

2009-06-18 @ 23:06:38
URL: http://dymphla.blogspot.com
Postat av: Fresh Design

Behöver du ny design till din blogg? Ta gärna en minut till att titta in på våran blogg och se vad vi kan erbjuda! Vi designar även efter dina önskemål!

2009-06-18 @ 23:11:29
URL: http://freshdesign.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis till lill killen som kom igår!

2009-06-19 @ 21:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback