underbara 2009

gud vilket bra år det här kommer bli. känner det i hela kroppen :)
nu den 23:e Januari ska jag och min älskade bästa kompis Kimmie se Chris Brown.
min tutti flyttar till landskrona i slutet på januari
min baby plingeling flyttar till landskron ai februari
den 5:e mars lämnar jag och älskling kalla Sverige och flyr till Egypten i en underbar vecka.
i juni (om den kommer som den ska) så ska vi blir föräldrar

älskling fyller 25 till sommaren men dte vill han inte veta av, så han tycker säkert det är ett minus detta år ;)

PLUS, att vi har Alex hos oss nu i tre veckor :)
är så himla kul <3

Kommentarer
Postat av: djey

hoppas jag får ett vykort på min födelsedag då! :P

2009-01-06 @ 21:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback