It's been a while..

Nu har jag precis legat sjuk i princip hela veckan. Började bli dålig i söndags, fick feber i tisdags så jag masade mig iväg till läkaren i onsdags. Hade åkt på både bihålsinflammation och öroninflammation så jag fick penicillin mot det :)
Så har legat nerbäddad i soffan, rätt så rastlös blir man f aktiskt.

Hatar att vara sjuk, har aldrig varit sjuk så mycket som under den här graviditeten.. men bebisen har det bra och jag mår som skit. har inte rört på mig nu när jag varit sjuk, men eftersom jag har varit sjuk så har jag gått ner i vikt. Så väger fortfarande mindre än vad jag gjorde vid inskrivningen hos barnmorskan i november. Men magen finns där, och putar.
Vecka 22 går jag in i nu :)
Tror jag ska försöka ge mig på att gå till träningen imorgon :)

Barnkammaren börjar komma iordning iaf, saknas bara spjälsängen som ska inhandlas. :) Och bebisen såklart ;)

Var i Stockholm förra helgen med älskade Kimmie, hos älskade Ingela <3
Helt underbart, massa snack, mys, city, tunnelbana hit & dir, fick träffat Våla.. och sist men ikke minst;
VI HAR FÅTT SE CHRIS BROWN :D
Är väl ingen som har kunnat undgå att veta att jag och Kimmie skulle dit :)
Det var helt magiskt, fortfarande helt ofattbart. Han gav verkligen allt och jag trodde inte man kunde älska honom mer än vad man redan gjort i några år =) Men det var möjligt.
Så nu har även bebisen varit på sin första konsert, Kim är inte riktigt glad för att bebisen följde med på Chris Brown. Inte riktigt älskling favorit :D Men är jag glad är bebisen glad :D

Ska snart få hjälp med att få ordning på min blogg. Vill lägga till mina egna länkar, och vil ha en besöksräknare.
Hade varit kul att veta hur många som läser ens blogg. Ännu roligare att veta ungefär vilka också =)
Eller så är det är en blogg man bara trillar in på när det inte finns så mycket annat att göra på internet ;)

Kimmie åkte med till LA, men är nu i norrköping igen :( Tur jag fick en helg med henne där uppe eftersom jag knappt träffat henne här nere :(

Lilla Tutti kommer med sitt flyttlass idag <3 wohoo !
Får kila bort och hjälpa och bära när de kommer, och får se lägenheten.
Se om hon ska ha hjälp att måla imorgon =)

Mia kommer ner nästa helg :D

Och.. Jag väntar ihärdigt på att min pling ska säga; Till helgen flyttar jag :D
Så man får ner henne till sig :)

Var och fikade med Kimmie på maddes i tisdags, så trillade Lollo & Chrisse in så fick man pratat lite med dem. Och så kom Sanna också. :) Så det var trevligt.

Vet ni? Sanna har varit och klippt sig och det blev supermegafint :D

Här är en liten bild på mig innan konserten :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

värsta bomberna... =op

2009-02-02 @ 22:44:37
URL: http://sppookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback