vilken känsla

Igår låg jag i badkaret och tittade på, vad jag tycker, börjar bli en väldigt stor mage.
Kände lite med handen på den, så började bebisen buffa tillbaka som bara den.
Tryckte lite till så bara fortsatte den, släppte jag handen kunde jag se hur magen rörde sig.
Har känt lite innan, men nu kände jag ordentligt !
Och ingen var hemma som kunde rusa till mig och titta :(
Kim fick känna efter jobb p¨å kvällen men då ville den inte riktigt.
Sen åt jag lite frukt senare på kvällen och när jag lade mig ner så började den efter en stund av sig själv så då fick jag kalla på kim. Så då fick han också känna :) Helt otroligt.

Kommentarer
Postat av: djey

så roligt :) jag vill också känna :D

2009-02-01 @ 13:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback