fed up

är trött på att ha den här ångesten.

jag känner mig som en hemsk människa. jag tycker inte om att vara gravid, jag gör det bara inte.
hela jag bara växer och min kropp förändras och jag trivs inte alls med mig själv.
visst så tycker jag om n är jag känner bebisen i magen och jag vill inget hellre än att få ha vår bebis, men graviditeten tycker jag inte alls om.
jag kan knappt sova längre, sover otroligt dåligt och vaknar stup i kvarten. drömmer om att jag tar livet av mig själv. drömmer hemska saker som jag ibland inte minns men jag känner obehag hela dagen av drömmen.
jag har ångest över framtiden, det känns som om jag inte kommer komma nånvart.. Har man något annat val?
Kommer aldrig få börja läsa till lärare, gå ner och gå på csn bara. det känns som om det aldrig kommer att ske.
jag bara gråter och gråter och är helt ärligt fed up med det nu.
vill sluta känna mig så värdelös

Kommentarer
Postat av: djey

<3

2009-02-24 @ 20:34:25
URL: http://djey.blogg.se/
Postat av: Sanna

Men pluttis då... Inte gråta... Vill ju bara komma och krama om dig.. =o/.. snart får du en jätte lång paus från det där skitstället!!!!! puss snutt

2009-02-24 @ 21:33:25
URL: http://sppookie.blogspot.com
Postat av: Anonym

har du någon du pratar med om din graviditet, det är vanligare än man tror att kvinnor upplever förändringen av kroppen i samband med en graviditet som jobbig men tyvärr är det ju lite tabu att säga.. jag tror att det är viktigt att få prata med någon och försöka få ett annat sätt att se på det.. Det är farligt att tänka att man ska försöka förändra genom mycket träning och att äta för lite då barnet kan ta skada.. Försök äta sunt och röra på dig lagom, prata med någon med yrkeskunskap och skuldbelägg dig inte själv. Det är alltid tråkigt när man inte trivs på sitt jobb då man tillbringar mycket tid där men det finns alltid lösningar.. Om du inte hittar någon nu så får du tid att titta över alternativ och söka andra jobb /utbildningar under din mammaledighet.. Och ge aldrig upp drömmen, förhopningsvis har du en andra hälft också som stöttar dig!! Ta hand om dig och jag önskar dig lycka till! Kram

2009-02-25 @ 16:32:21
Postat av: Anonym

Äter gör jag, så det struntar jag inte i för jag kan inte göra så mot barnet. För fastän jag inte tycker om mig själv under graviditeten så tänker jag på barnets bästa. å tänker inte t jag vill förändra genom att träna och inte ät, för jag både äter och trönar gör jag inte hårt. Tränar gör jag bara för att jag ka få röra lite på mig så jag inte sitter still hela dagarna. Men tack så mycket för ditt inlägg

2009-02-25 @ 16:41:49
Postat av: pling

hörru. du är bästast i världen och kommer bliden snyggaste, bästa och mest underbara mamma i hela jävla världen! puss på dig baby :)

2009-03-02 @ 16:51:05
URL: http://pinkelstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känn dig inte värdelös, man får alltid ett trevligt bemötande utav dig när man kommer ut på statoil.

2009-03-07 @ 19:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback