B I G problems..

Har väldigt stora problem. Ville's dop är den 1 november.. Och jag börjar få panik för tiden.
Har ingen dopklänning, och vill inte lägga en massa pengar på dopklänningen. Lägger hellre det på hela tillställningen med mat och dekorationer..   Så hur tusan gör jag? Har en fin på Linus - Lotta för 599:-
Sen på tradera är där ett oanvänt symönster på en McCall's - dopklänning så kan jag sy dopklänningen själv.
MEN, tänk så blir det inte bra ?!
Vettifan,
vad ska jag ta mig till?
JA, det är augusti men det börjar kännas tight med tid nu. Måste skriva och få iväg alla inbjudningarna, det vill jag ha klart nu i augusti. Men då måste jag först ordna lokal.

Sååå.. Nästa vecka har jag deadline på att ha ordnat med lokal och skrivit inbjudningarna.
Sådär, det var väl inte så svårt.

Får väl prata med Kim om det här med dopklänningen. Vi alla vet hur mycket han ääälskar att diskutera..
Han kläcker väl ur sig något för att få tyst på mig bara.. Brukar vara så. Han bryr sig inte speciellt mycket, jag frågar, han säger A, jag säger B, han ändrar sig till B. Precis..



Kommentarer
Postat av: Betina

Måste han ha en traditionell dopsklänning då? :) Samuel hade ingen, för ingen i min familj visste var dopsklänningen som alla vi syskon haft fanns, så jag köpte finbyxor, skjorta, väst och fluga till honom. Och han blev sååååååå fin! :) Denis och Carro körde på samma sak när Colin skulle döpas :) Det är ju superbra! Och det hittar du nog lätt :)

2009-08-16 @ 16:11:39
URL: http://betinahofer.blogg.se/
Postat av: Betina

Dessutom är det billigare och lite mer ovanligt :)

2009-08-16 @ 16:12:41
URL: http://betinahofer.blogg.se/
Postat av: Sanna

Jag håller med Betina, skjorta, fluga, väst å finbyxor är minst lika fint på en kille om inte ännu finare.



Jag har också upptäckt att det är bättre att inte bjuda folk allt för tidigt, man får helt plötsligt påminna alla.



Ta det lugnt, det är ju "bara" ett dop. Det löser sig alltid i slutänden. Jag stressade som en tok till Sagas dop :)

2009-08-16 @ 22:12:09
Postat av: Sanna

Det löser sig pluttan... Ville kan lika gärna har snygga jeans och skjorta.. det spelar ingen roll vad han harpå sig.. alla vill bara se honom... =oD

2009-08-17 @ 10:23:56
URL: http://sppookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback