Veckans skratt

I fredags så kom Ingela hit och åt middag med mig, och Sanna kom för att äta resterna ;)
Helmysigt, sen så ville Ingela slösa bort 1½ timme på att se Talang..
Men det var tur man gjorde det, för när Knäckebrödsdansen kom igång mså satt vi alla och skrattade!
Gud så kul... Väldigt modigt gjort må jag säga :)

Nu sitter jag här, ska snart iväg och jobba min sista natt innan jag går på ledighet.
Känns väl bra, men också konstigt att man inte ska dit på ett helt år och jobba. Eller ja, 13 månader (men vem räknar?) ;)

Mindre än 7 veckor kvar, vill bara att det ska ske NU.
Jag och Kim har gått upp 9 kg av den här graviditeten, varav jag står för 4 av dem ;) Ska det vara så?  Haha..
Men sen så lade jag också på mig 10 kg innan graviditeten som inte hör hemma på min kropp så jag vinner väl i det långa loppet.. :p

Igår stack jag ut till Lena & Jonas koloni för att hjälpa till att köra med grenar, löv & sånt skit till komposten.
Riktigt skönt var det, varmt och man gick runt i linne bland alla andra skottkörrekörandes människor med leenden på sina läppar ;)
Var riktigt pigg sen när jag skulle jobba inatt efter att varit ute så halva dagen.
Sen ut där idag när jag vaknade för vi skulle grilla. Fast idag var det lite kallt :/
Blev lite sen grillning så jag fick skippa efterätten för att cykla hem snabbt till Gossip Girl :D
Bästa timmen på hela veckan !

Psst! En rättelse från förra inlägget. Jag FÅR lov att prova äta jordgubbar när jag ammar.
Ska bara hålla utkik så inte bebisen får röda utslag eller ont i magen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback