nackspärr

& det gör ont som satan :/
har hänt en del sen jag skrev sist =)

glukostestet är avklarat iallafall! :) nice.. slipper man gå och vänta på det..
nu väntar vi på att få hem en tid till Ultraljudet så vi får reda på vad det är för litren krabat som hoppar rundor där inne <3
jag har äntligen fixat till mina naglar, och dem blev så fina så :D

lena & jonas fick en pojke för en vecka sen, jag har redan hunnit mysa med lilleman två gånger och han är så otroligt söt!
det smittar något fruktansvärt, men om drygt 9 veckor så är det väl dags för vår tur =)
längtar riktigt mycket, vill att dessa veckor ska gå snabbt!

hatthyllan har äntligen kommit upp. tog oss ett år men nu har vi hatthylla :)
så nu kan man hänga sina jackor ordentligt när man kommer hit :)

kimmie kommer ner i helgen med sin nya flickvän :D hinner tyvärr inte träffa henne så jättesuperdupermycket men det är guld värt det jag får träffa henne :D

magen har växt otroligt mycket på mig, hinner knappt med själv längre..
och bebisen har hickat två gånger. vilken rolig känsla =)

ikväll börjar min nästsista vecka med nätter.. :)
och nu ska jag iväg till monte sorri :D

tjoho på er <3

Kommentarer
Postat av: Betina

Åh va mysigt gumman! Längtar oxå tills ni får bebis, äntligen, eller hur? :) Men hörru, nu vill jag allt se lite fler mage-bilder :) Massa kramar till dig!

2009-04-02 @ 17:19:02
Postat av: Sanna

Whohooo.. Hatthyllan är på plats.. =oD..

nästan så man måste hälsa på bara för att få inviga den..=op

2009-04-04 @ 11:19:12
URL: http://sppookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback