I full gång :)

Vaknade sju imorse när Kim gick iväg, var så hungrig att jag var tvungen att dra mig upp ur sängen :)
Sanna hämtade mig halv nio, skulle hämta Ted i hyllinge :)
Hem till mig en stund innan hon skulle till läkaren i Lund, så då fick jag lite ensam-kvalitets-tid med Ted. Eller tja, Kim var här och snodde den mesta uppmärksamheten ;)
Skulle mötas på Maddes så det var bara att placera den lilla sötnosen i vagnen och börja traska neråt, hämtade pling på vägen =)
Myspys sen tillbaka till Hyllinge igen för att lämna Ted, då fick vi ju passa på att äta smarrig glass :D
Kan man ju bara inte motstå :D

Så trött jag är nu, och så är det jobb imorgon mellan 8 & 15.
Kommer somna tidigt ikväll iaf, ska slänga mig in i duschen nu så man är färdig för sängen sen.
Ska snart se "Du är vad du äter" och äta lite godis :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback