så pinsamt, så jag

De håller på att måla om våra fönster här nu i tre dagar. Så blev de klara igår och jag gick in i duschen.
Kommer ut och Kim sticker iväg till jobb.
När jag sen står inne i sovrummet och smörjer in mig hör jag ngn i vardagsrummet och trodde först det var kim som hade glömt ngt.
Då ska dörren precis öppnas till sovrummet men jag hinner ställa mign bakom dörren och det ar inte Kims huvud som stack in utan målarens..
Tur jag inte stod kvar mitt i rummet säger jag bara! :)

Sen hade jag en heldag med Sanna nere i stan i tisdags. Vi gick och fikade på Maddes, sen gick vi ut med Shiba.
(Sannas kompis hund) och avslutade allt med en cider på Tycho.
Cidern var bäst ;)



Ska snart ner i stan igen och dricka cider. Jag och Kim ska bowla nu kl sex, sen äta middag på Tycho :D
Får skämma bort sig själv ibland. Speciellt tillsammans =)

Vi har fått en till Bag-in-box-alkis i hemmet nu. Kim :D
Slipper man vara själv om det ;) Tog han ett par år men han lärde sig tycka om vin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback