home again

har haft en superrolig helg uppe i Norrköping och uppe i Stockholm.
Åkte upp med min bästa kompis i torsdags, och så fick man äntligen träffa Tuttisarna :D Och Diesel såklart!
På fredagen så bar det av till Stockholm hem till Pling och Gustav. Gustav drog till Uppsala på kvälen och då blev det dags för mig, Kimmie & Pling att gå på gaylubb! Fick med två jobbarkompisar tll Pling med, skithärliga snubbar :)
Hade megakul där inne, där fanns tre olika dansgolv, vå var bra och det tredje var något skumt på nedre plan som var helt mörkt och rökigt. Mysko ;)

Sen var det bara mys i Norrköping dagen efter när vi väl kom hem.
Och på söndagmorgon fick jag packa ihop mig och köra till Ullared för att möta upp mamma. :)
Fick lite nya kläder, underkläder, ett spel och påslakan och lite hårspray. Supergulligt :)
Kan man aldrig få för mycket av ;)

Sen självklart, efter att det gått så bra med att köra hela helgen så fick jag fortkörningsböter på motorvägen utanför falkenberg. Pyttsan också! 2 400 :- som försvinner från mig vid lön. :(

Går på och jobbar 21 - 7 hela veckan på Statoil, sen måndag och tosdag 22-5. SÅ nu blir det jobb och sova ett tag :)
Och en massa mys med Kim som jag saknat som fan :)
Var så mysigt att få somna i din famn på soffan. Sover så bra när jag gör det <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Har saknat dig.. =oD

2008-09-15 @ 13:24:17
URL: http://sppookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback