fyllda dagar

Jobbat på Monte Sorri måndag - onsdag..
Fast i tisdags gick jag dit efter Mödravården men behövdes bara till två.. :/
Igår var jag med Sanna direkt (sötsaken lånade ut bilen till mig så jag slapp cykla till monte sorri igår när jag hade öppningen.. *puss*) efter Monte Sorri.
Fick lite Ingela-utrott i bilen, för när jag körde ut vid Hilleshög så hamnade jag bakom en röd Skoda som låg i 30 km/h !!
Förstår ni? Det var plusgrader, allting var töat och det var ett bra väglag och idioten kör som om det är snöstorm och halka !! Blev så irriterad för jag var stressad ner till Sanna för vi skulle vara i Örkeljunga kl två !
Så.. det tog mig en KVART att köra från Monte Sorri till stan.. OTROLIGT !
Som att köra till helsingborg för fan.
OCH, inte nog med det!
När jag svängde ner innan apoteket ligger där en jävla merca och kryper..
Vad är det med folk?
När det är snöstorm så kör folk som idioter, sen när all snön är borta är det precis som om folk fattar att det HAR VARIT snö så nu är det bäst man kör försiktigt.. SUCK !

Älskling är på julbord idag.. :( Och så ska han jobba nu två kvällar med nätter.. :(
Så två ensamma kvällar till framför mig.. :/
Själv börjar jag jobba kl tio nu.. Sju nätter framför mig..

Cyklade ner till stan idag och träffade Sanna, sen handlade jag på City Gross och till Kim på systemet..
Var inte så kul att cykla hem med allt. (Gud välsigne min cykelkorg! puss igen på dig sanna..)
Fast hade nog behövt en till att ha på andra sidan av pakethållaren ;) hihi..

Får väl slänga på mig lite smink och se glad ut ;)

Kommentarer
Postat av: djey

tog du fritids efter mig på monte på tisdagen? ;D

2008-11-28 @ 19:55:24
Postat av: Anonym

Jag var på förskolan, kom dit halv tolv och åt, sen gick jag ut med barnen och behövdes bara till ett. men så var dem en kort på södra så jag fick stå ute en timme till.. var du på södra på förmiddagen eller på skolan? :)

2008-11-28 @ 20:45:37
Postat av: Sanna

Älskar dig sötis... =o)

2008-11-29 @ 16:10:02
URL: http://sppookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback