förkyld & elände

blää !
jag var sjuk rätt så mycket i oktober, och jag brukar mest bli sjuk max en gång per år..
har varit lite småsnuvig sen sist jag var sjuk, och igår så började fanskapet bryta ut!
fan.. så jävla trött på det.
var så jävla äckligt snorig igår, men inte så förkyldhängig som jag brukar bli.
nyser konstant, och allting trycker under och bakom ögonen på mig..
så det blev inte mycket sömn efter jobb imorse, kunde ju inte ens andas och så fort jag har snytit mig så tar det tre sekunder så är det dags igen..

ska ta buss till jobb idag. eller rättare sagt bussen till mamma och gå därifrån.
fick skjuts hem från jobb inatt så cykeln är kvar och det fanns ingen som kunde köra mig :(
men det löser sig som alltid :)

nu ska jag gå och äta lite ärtsoppa och titta på vänner. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback