Veckorna går framåt..

Idag går jag dessutom in i vecka 14. Tycker veckorna bara flyger fram.
Har gått ner i vikt istället för upp, och många tycker jag ser smalare ut när det borde vara tvärtom.
Men vänta bara, snart så smäller magen upp. Vill inte gå upp mer än just magen så njag ber om att få cravings efter något nyttigt sen längre fram :)
Brösten har växt på mig och jag har en lten kula på magen :) Den är inte stor men den är där.. :)
Lovar att snart lägga upp en bild, tycker inte man ser så mycket nu bara =)

Imorgon ska jag få leka lite med Ammi så det längtar jag efter :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tiden går sjukt fort.. snart e bebben här ju.. ;o)

2008-12-05 @ 00:19:11
URL: http://sppookie.blogspot.com
Postat av: Caroline -Sandberg

Hej Carina!

Vilken fin blogg du har. Ska läsa om bebben här kan jag lova! Och grattis igen!

Kram

2008-12-07 @ 17:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback