usch, fy & blä

min pojkvän som jag älskar otroligt mycket har börjat med en av de ovanor jag hatar mest av allt i hela världen.
han har börjat snusa igen. jag verkligen  h a t a r  det. hatar rökning, och jag hatar snusning.
det kryper i hela kroppen på mig för att han gör det. det ser illa ut, smakar äckligt och luktar förjävligt.
så ska han inte snusa när han är med mig, inte börja med lössnus och inte ta i mer än en påse i taget. och hur länge kommer det hålla? hur kommer det gå när vi sitter en veck a i egypten och han vill snusa?
nej, jag kan verkligen säga helhjärtat att jag hatar det.

Kommentarer
Postat av: Kim

Go Kim! Snus is tha shit! ;D

2008-12-17 @ 14:01:13
URL: http://rockonfucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback