tacokväll

hade det mysigt igår :) tacokväll med sanna, plingan och djey ;)
mia kom sen också efter middagen, så satt alla och fick sina naglar fina :)
värsta bantingspillret, hade chips och dippa framme men ingen kunde äta pga naglarna.. haha... :)

jag vill börja träna.. ska börja på hälsohuset tänkte jag. måste göra något.. kan inte ha det såhär.
mår väldigt dåligt för hur jag ser ut och även om jag inte kan få någon fin drömkropp nu eftersom jag är gravid, så kan jag väl försöka hålla resten av kroppen i schack. och så behöver jag träna upp min rygg, känner det när jag jobbar att den mår inte bra.. :(

Längtar till den 2:e januari, för då ska jag till IDa's och klippa mig och färga håret =)
Så mitt hår får vara en katastrof på nyår..menmen..

Och den 7:e ska vi på Ultraljud :D Vill att det ska vara nu :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback