mysig helg

haft en myshelg med min älskade snutt, men tyvärr går tiden så fort :(
har legat hemma själv hela dagarna i veckan och då kryper verkligen tiden fram, så har man sett fram emot helgen och helt plötsligt är det söndagkväll.. usch !
måste passa på att ha kvalitetstid när vi inte har så många lediga dagar tillsammans, mysdagar med honom är det bästa jag vet :)

idag har jag gjort ett julbord till oss & så tittade vi på "Mupparnas Julsaga"







Efteråt hade vi exotiska frukter :)


Nu står älskling och diskar efter mitt slavande ;) Stackare.. Jag tänkte duscha lite sen ska vi se skräckfilm och somna gott på sofffan.. :)
Ska ner i stan imorgon, fika med Sanna och inom mamma och lämna lite Jjulmatsrester från idag så får hon en god lunch.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Här va det omgjort.. blev lite chockad först..;o) ses imorgon.. puss

2008-12-07 @ 21:27:59
URL: http://sppookie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback