jag & pling tyckte den var kul iallafall.. ni?

Mannen ligger på sjukhuset och har inte långt kvar att leva.
- Jag har en sak som jag måste bekänna.. Du förstår, den burken på köksbordet vi har, för var gång jag har varit otrogen så har jag lagt en krona däri..
Frun blev såklart ledsen att få höra så när hon kom hem på kvällen öppnade hon burken och däri låg fem kronor..
Det var inte så farligt tänkte hon, kunde varit värre!
Dagen efter säger hon till sin man att det var lugnt och att hon förlät honom, de hade trots allt varit gifta i 60 år. Så fem kronor var inte så farligt att hitta..
- Men älskling, jag köpte en traktor för resten..

Kommentarer
Postat av: Våla

haha..den kommer från mig=)

2008-12-28 @ 00:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback