ett samtal

Stod på City Gross igår och skulle handla en alkoholfri päroncider, så tar en flaksa herrljunga men så läser jag på etiketten att den innehåller 0,7 %
Blir osäker på om jag kan dricka den då, så jag ringer till pappa;

- Kan jag dricka en cider med 0,7 % ?
- Det finns ingen cider som har 0,7%
- Joo.. Står och läser på etiketten och där står 0,7% !
- Ja, men vänta en och en halv timme
- Vaddå en och en halv timme?
- Ja, (nu börjar pappa bli irriterad) vänta en och en halv timme!!
- Va fan ska jag vänta en och en halvtimme för?
- För att köra bil fattar du väl!
- Men jag ringer inte om att höra om jag kan köra bil eller inte!
- Nehe! Varför ringer du då?
- FÖR ATT JAG ÄR GRAVID !
-Jaha okej, då är det lugnt..

Var tusan har han hållt hus senaste månaderna kan man undra sig? ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hahaha.. tar kanske ett tag att smälta att man ska bli morfar..;o)

2008-12-14 @ 15:44:55
URL: http://sppookie.blogspot.com
Postat av: A

LOL :D

2008-12-14 @ 16:19:06
Postat av: pling

HAHA! Den var fan bättre än Fru Olsson ;)

2008-12-16 @ 18:41:41
URL: http://pinkelstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback