11 bästa filmerna..

Skulle försöka göra ett urval av alla filmer jag älskar och lista de tio bästa. men.. tio blev elva..
finns ju så många bra filmer.. :)
Men där finns en film som slår dem alla.
Och jag är väldigt förfärad över en sak som rör den här filmen.
Det är att VARKEN Sanna, Maria, Ingela eller Djey har SETT DEN!
Väldigt upprörd över det här..

Meeen... here it goes:

Självklart.. Dagboken !


Eight below. Gråter sönder ögonen gång på gång..

Coyote Ugly. Har älskat den här filmen sen den kom

The Crow. Vackraste filmen..


Hur man blir av med en kille på 10 dagar. Klockren!


Save the last dance. Älskar dansfilmer


Step up. Som jag sa innan..


Step up 2. Och jag säger det igen :)


xXx. En av de bästa actionfilmerna


The fast and furious. Behöver inte ens säga något för den är så bra :)


Kommentarer
Postat av: djey

vad är dagboken för ngt? ;)

och du skrev inte upp dirty dancing!!! och inte heller u got served. BESVIKEN ÄR JAG! ;D och även inte piraterna! eller sagan om ringen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vad är detta? TRAMS ;)

2008-12-27 @ 22:03:01
Postat av: Anonym

tycker inte om sagan om ringen ;) tycker om pirates och dirty dancing såklart ;) men u got served har jag inte sett :P

2008-12-28 @ 14:22:08
Postat av: djey

besviken är jag... :D

2009-01-01 @ 17:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback