försvinner en till

om en vecka åker chrisse. det känns inte bra.
jag hade inte haft något emot om han bara hade flyttat, men att han ska in i Främlingslegionen.
Nej, för jag vet om att han kommer inte komma hem igen.
Går inte att få tag i honom på något sätt, men han kommer skriva brev till mig i alla fall.
Känns bara som om man har förlorat en vän för alltid nu.
Det har jag kanske gjort i alla fall. För han är inte samma chrisse som han var innan.
Nu har han blivit helt annorlunda. men men..
Lycka till vännen, hoppas du kommer hem levande igen.
Älskar dig

Kommentarer
Postat av: Sanna

främlingslegionen heter det gumman..
Å han kommer tillbaka!
/S

2007-10-06 @ 15:07:37
URL: http://sppookie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback