kan inte göra mer

jag kan inte göra mer än att säga förlåt. och jag vill inte att du ska må dåligt över det.
jag hatar mig själv för att det kom ut, och att jag gjorde dig ledsen.
jag vill vara den som gör dig glad. inte den som sårar dig.
mår dåligt över att det blev som det blev.
jag vet att man inte ska prata om det förflutna för det som har varit har varit.
så det var jag som satte igång allt igår. och jag är jätteledsen för det.
och nej, han ser inte så bra ut längre. och det var inget speciellt, för det var inte med dig. det är bara med dig som det är så himla bra, och det är bra med digsom det är speciellt.
du måste förstå att alla andra bleknar i jämförelse med dig. på allt.
på hur underbar du är på insidan, och ditt yttre. det finns ingen som gör mig så lycklig som du gör mig.
det finns ingen som får min mage att pirra så. och det finns inget vackrare att se på.
DET FINNS INGEN SOM DU!
och tro mig, jag vet hur det är att ha dem bilderna. jag kämpar varje dag med att inte låta dem ta över. för gör dem det så bryter jag ihop, jag hatar tanken på dig med någon annan. för jag vill bara att du ska vara min.
för du har hela mig. det har du alltid haft och kommer alltid att ha.

Kommentarer
Postat av: Little darling

aw så gullig text

2007-10-18 @ 12:33:40
URL: http://littledarling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback