oh yeah.

har ju glömt berätta att jag har bestämt mig.
ska läsa till lärare. grundskolans tidigare år antagligen. :D
det enda jag vet med mitt liv nu.
fick precis en riktig tankeställare.
jag är så rädd för mig själv för jag minns inte saker längre. minns mindre och mindre för var dag och det så så frustrerande. så jävla frustrerande att jag glömmer saker lika snabbt igen.
sen är min kropp helt orkeslös. jag orkar ingenting. jag är en stressad människa fast jag försöker dra ner på det.
har tänkt nu i flera veckor att bara ta det lugnt, tänker hela tiden "ja, men nästa vecka har jag inte så mycket planerst.." men jag bara planerar och ska göra tusen jävla saker hela tiden.
min kropp lade av i höstas. och den höll på att göra det igen i juni och läkaren sa till mig att sluta stressa.

fick reda på det nu när jag pratade med en att dem symptomen jag har. stressar mycket och minns inget längre. och är helt orkelös. men ändå gör jag saker hela tiden. jag ska akta mig innan jag går in i väggen för det gjorde hon och hon var som mig, fast hon tyckte att jag var värre än hur hon var. ja. kul att höra det.
jag bryr mig inte om stressen. jag försöker och försöker men jag KAN BARA INTE.
men det som söker mig så in i helvete är att jag glömmer EXAKT ALLT! det är jag jävlkigt trött på. fan!
och jag är så jävla trött på att vara paranoid. jag var inte det innan. men det börjar kommer mer och mer.


precis. därför jag inte hör av mig för du bara är kort.
det är det värsta jag vet att människor är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback